Қорқыту-бұл алдын-алу шараларын қажет ететін қазіргі заманғы мәселелердің бірі. Қорқыту жаппай зорлық-зомбылық жағдайларына,жәбірленуші үшін де,азаптаушылар үшін де психологиялық проблемаларға толы. Сондай-ақ , көптеген өмірлік жоспарларды жоққа шығаруға болатын қылмыстық салдарлар. 18 қарашада "№ 8 орта жалпы білім беретін эстетикалық тәрбие мектеп-кешені "КММ-де 1-4 сынып мен+сен=біз", 5-11 сынып "өзім және басқалардың шекаралары "тақырыбында сынып сағаттары өтті. Мақсаты: мектеп ортасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу, толеранттылықты арттыру және оқушылардың тұлғааралық қатынастарындағы жанжалдардың алдын алу. Сынып сағаты барысында оқушылар буллинг ұғымымен танысып, буллингтің пайда болуын қалай болдырмауға болатынын білді. Кіші және орта буын оқушылары "Мен кіммін" жаттығуын орындады: қағазға олардың жеке басының ерекшелігін анықтайтын сөздер жазылды . 8-11 оқушылар қорқыту элементтері бар жағдайларды талдап , талдады. Сынып сағатының соңында әр бала сөз тіркесін жалғастырды: "қорқытуға қатыспау үшін .
21.11
Қорқыту-бұл алдын-алу шараларын қажет ететін қазіргі заманғы мәселелердің бірі.
Қорқыту жаппай зорлық-зомбылық жағдайларына,жәбірленуші үшін де,азаптаушылар үшін де психологиялық проблемаларға толы. Сондай-ақ , көптеген өмірлік жоспарларды жоққа шығаруға болатын қылмыстық салдарлар.
18 қарашада "№ 8 орта жалпы білім беретін эстетикалық тәрбие мектеп-кешені "КММ-де 1-4 сынып мен+сен=біз", 5-11 сынып "өзім және басқалардың шекаралары "тақырыбында сынып сағаттары өтті.
Мақсаты: мектеп ортасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу, толеранттылықты арттыру және оқушылардың тұлғааралық қатынастарындағы жанжалдардың алдын алу.
Сынып сағаты барысында оқушылар буллинг ұғымымен танысып, буллингтің пайда болуын қалай болдырмауға болатынын білді.
Кіші және орта буын оқушылары "Мен кіммін" жаттығуын орындады: қағазға олардың жеке басының ерекшелігін анықтайтын сөздер жазылды . 8-11 оқушылар қорқыту элементтері бар жағдайларды талдап , талдады.
Сынып сағатының соңында әр бала сөз тіркесін жалғастырды: "қорқытуға қатыспау үшін .
Жаңалықты мекеменің сайтында қарауЖаңалықтар тізіміне көшу