Меню KDT
ru kz en
News | all news

Менің Қазақстаным – My Kazakhstan

20.03

Мерзімі

Мұғалім: Шуахбаева Зарина Кайратовна

Ағылшын тілі

1- сабақ

1- күн

5 сынып (қазақ сыныбы)

Тақырыбы:

Менің Қазақстаным – My Kazakhstan

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар берілген тақырыпты түсіне алады

Оқушылардың көбі осы тақырып бойынша әр түрлі тапсырмалар орындай алады

Кейбір оқушылар «Менің Қазақстаным» тақырыбына өз ойларын ағылшын тілінде айта алады

 

Күтілетін нәтиже

Сабақтың соңында оқушылар «Менің Қазақстаным» тақырыбы бойынша өз ойларын ағылшын тілінде жеткізе алады.

Модульдер

 Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, .Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  және  оқу,Оқыту мен оқуда  ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

3 «Иә» стратегиясы, «алма ағашы» әдісі, «Switch» тәсілі, «Қытай доминосы», Кластер т.б

Сабақтың кезеңдері

Уақыты

Кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі

1)      амандасу

2)      сабаққа дайындық

«Үш иә» стратегиясын қолдану

Мұғалім оқуышылармен ағылшын тілінде амандасады.

Good morning, good morning

Good morning to you!

Good morning, good morning

I am glad to see you!

-          Are you ready for the lesson?

-          Are you ready to answer all the questions?

-          Do you like English?

Мұғалім оқушыларға бағалау парақтарын таратады.

Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

S: Yes!

S: Yes!

S: Yes!

 

 

3 мин

Психологиялық бейімдеу

 

Мұғалім тақтада ілініп тұрған алма ағашын оқушыларға көрсетеді.

1 –What is your name?

2 – How old are you?

3 – How are you?

4 –What is your favourite dish?

5 –What city do you like best?

 6 – Who is the head of our region?

7 – Count to 10

 8- Count to 5

 9 – What is the name of our President?

 

Әр оқушы өздері таңдаған алманы алып, оның ішіндегі тапсырманы орындайды, орындап болған соң алма ағашына іледі.

 

Егер тапсырмаға жауап болмаса, онда сабақтың соңына дейін оқушы сұраққа жауапты сыныптастарынан сұрап білу керек.

 

 

3 мин

Үй жұмысын тексеру

There is / There are конструкциясы

Quiz

Pen, pencil, book, copybook, teacher, pupil, ruler, rubber, pencil-case, bag

 

 «switch» тәсілі

 

 

 

 

 

Мұғалім оқушылармен сөздік диктант жазады, жазып болған соң олар бір бірінің диктанттарын тексереді.

 

‘switch’ әдісі бойынша оқушылар жұппен бір біріне  There is / There are конструкциясын түсіндіреді. Мұғалімнің командасы бойынша ‘switch’ олар ауысып, түсіндіреді.

 

5 мин

Өтілгенді бекіту

тест

  1. There ... a pen on the table.

A-is

B-are

2. There ... flowers in the vase.

A-are

B-is

3. There ... pens in the pencil-case

A-is

B-are

4. There ... books in my bag.

A-is

B-are

Мұғалім 4 сұрақтан құралған тест тапсырмаларын интерактивті тақтадан көрсетеді.

 

 

Оқушылар тест орындайды.

 

 

Оқушылар тест орындап болған соң, бір-бірінің жауаптарын тексереді.

15 мин

Жаңа сабақ –

 

 

топқа бөліну

«Капитан» ойыны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

мәтінмен жұмыс

- мәтінді дауыстап оқу;

 

 

«Қытай доминосы» әдісі

 

 

 

 

- негізгі ойды анықтау;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- тірек сөздердің астын сызу;

 

 

-мәтінге ат қою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтіннен сөйлемнің  There is / There are конструкциясын

көрсету

Жаңа сабақты бастамас бұрын, мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі.

 

Топқа бөлгеннен соң, мұғалім оқушылардан «неге осылай топқа бөлдім» деп сұрайды.

Мұғалім 3 топтың  оқушыларына мәтінді таратады, мәтіннен кейін тапсырмалар бар.

«Қытай доминосы» әдісін қолданып мұғалім мәтінді оқушыларға дауыстап оқиды, бірақ «әдейі» қате жібереді.

Мұғалім оқылынған мәтіннің негізгі ойын тауып алыңдар деген тапсырма береді.

Оқушылар талқылап болғаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан негізгі ойдың 3 нұсқасын көрсетеді.

- Ал енді, балалар, бәріміз тәтті ұйқыға кетейік!

- Кім «А» нұсқасын  таңдады, басыңызды көтеріңіз!

Кім «Ә» нұсқасын  таңдады, басыңызды көтеріңіз!

Кім «Б» нұсқасын  таңдады, басыңызды көтеріңіз!

(Мұғалім дұрыс жауап берген оқушыларды саралайды)

 

Мұғалім тірек сөздерді дауыстап оқытады.

 

 

Мұғалім оқуышыларға интерактивті тақтадан мәтін аты бар 3 нұсқа көрсетеді.

-балалар, кәне, барлығымыз бір қатарға тұрайық!  Кім «|А» нұсқасын  таңдады, бір қадам алға басыңыз!

Кім «Ә» нұсқасын  таңдады,2 қадам алға басыңыз!

Кім «Б» нұсқасын  таңдады, өз орнында тұра береді.

(Мұғалім дұрыс жауап берген оқушыларды саралайды)

 

Мұғалім оқушыларды бір-бірден There is / There are конструкциясы бар сөйлемдерді оқытады.

 

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлініп болған соң өз әсерлерін айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім мәтінді дауыстап оқыған кезде балалар жіберілген қатені тауып түзетуі керек.

 

 

Топ негізгі ойды талқылайды.

 

 

әр оқушы негізгі ойды таңдап алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топ болып мәтіндегі тірек сөздердің астын сызады, талқылайды.

 

әр оқушы мәтін атын таңдап алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөйлемнің There is / There are конструкциясын

 көрсетеді.

 

2 мин

Сергіту сәті

«Аш Айдаһар – Hungry Dragon» ойыны

 

 

Ойын ойнайды.

5 мин

Сабақты бекіту

Интерактивті тақтамен жұмыс

Тақтада  There is / There are конструкциясы бар тапсырмаларды орындайды.

Тақтада  There is / There are конструкциясы бар тапсырмаларды орындайды.

3 мин

Шығармашылық минута

Кластер жасау

Мұғалім жұппен отырған оқушыларға «Менің Қазақстаным» тақырына кластер құрастыруды тапсырады.

Оқушылар «Менің Қазақстаным» тақырыбына кластер құрастырады.

1 мин

Үй тапсырмасын беру

«Менің Қазақстаным» тақырыбына ой-толғау жазып келу

 

үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

5 мин

Рефлексия

«көтерілген саусақ» әдісі арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты бағалау

Мұғалім оқушыларды шеңберге тұрғызады.

-Жұдырықтарымызды жұмамыз, сұқ саусағымызды жоғары көтереміз. –Бүгін кім бізді таңқалдырды?(оқушыға нұсқаймыз)

-Бүгін кім жақсы жұмыс атқарды?

-Бүгін кім өзін тамаша сезінді?

-Бүгін кім «5» деген бағаға жауап берді?

Бүгін кім «4» деген бағаға жауап берді?

Бүгін кім «3» деген бағаға жауап берді?

 

Оқушылар бір-бірін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сабақтың басында берілген бағалаус парақтары бойынша бір-бірін бағалайды.

1 мин

Сабақты қорытындылау

Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың күнделіктеріне баға қояды.

 

             

 

Қосымша

We live in Kazakhstan. The capital of Kazakhstan is Astana. There are a lot of big cities in Kazakstan. The cities are beautiful.

         There is Caspian Sea in the west of Kazakhstan. There is the Alatau Mountain in the east.

         The President of Kazakhstan is Nursultan Nazarbayev.

         The national musical instrument is dombyra. The national dish is beshbarmak. The national drink is kymus.

         There are 14 regions in Kazakhstan. There are over 130 nations which live under one shanyrak by motto ‘Mangilik El’.

 

Task 1. Choose the main idea of the text.

  1. To point out about the motherland of our nation.
  2. To show all the pecularities of Kazakhstan.
  3. To show how I live in Kazakhstan.

 

Task 2. Underline all the key words.

 

Task 3. name the text.

  1. My Kazakhstan
  2. Kymus
  3. Beshbarmak

 

Task 4. Find all the cases of using the construction There is / There are in the text.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самоанализ урока по английскому языку в 5 классе на тему: «Мой Казахстан».

 

В данной группе все ученики  имеют повышенный познавательный интерес, твёрдую установку на учение, они готовы активно работать на протяжении всего урока.  Учитывая возрастные особенности пятиклассников и то, что в их возрасте познавательная активность наиболее ярко проявляется в игровой деятельности урок проводился в форме игры, практически на каждом этапе предлагались задания в игровой форме. На мотивацию активной деятельности учащихся в течение всего было направлено вручение ученикам за правильное выполнение заданий «смайликов» и получение по результатам собранных «смайликов» оценки в конце урока.

Данный урок являлся первым уроком по  лексической теме и заключительной по грамматической теме. Предыдущие уроки были посвящены целому спектру вопросов, касающихся конструкции There is/ There are и его особенностям. Данный урок был направлен на закрепление и применение знаний в новых условиях знаний учащихся об особенностях данной конструкции.

Структура урока соответствует его типу и цели урока и  выглядит следующим образом:

  • Организационный момент
  • Подготовка к основному этапу занятий. Речевая разминка и целеполагание
  • Закрепление знаний и способов действий:
  • Фонетическая зарядка
  • Развитие монологической и диалогической речи
  • Развитие диалоговой речи (проверка домашнего задания)
  • Закрепление грамматических навыков
  • Игра в группах
  • Контроль и самопроверка
  • Подведение итогов, рефлексия, объявление домашнего задания, выставление оценок.

При планировании урока была учтена целостность всего урока (все этапы урока были объединены общей лексической темой и соответствовали цели урока), соразмерность  и уместность всех компонентов.

Урок проходил в форме игры, тем самым ещё больше повысил заинтересованность, активность и динамичную работу учащихся.

Моделирование методов и приемов обеспечивало создание ситуаций реального общения, организация которых способствовало взаимодействию учащихся в группе для совместного решения коммуникативных задач.

Дифференцированный подход на уроке был реализован и в разных режимах работы: учитель - класс, (фронтальный и хоровой режим работы), ученик - ученик (парный режим работы), ученик – класс. Устные задания чередовались с письменными, также проводилась работа с дидактическим материалом, презентацией, картой, использовались заранее подготовленные наглядные средства обучения, которые способствовали развитию речи учащихся.

Все этапы урока и их компоненты были соотнесены с ведущей целью урока, не были изолированы, а связаны единством темы. Учитывался общедидактический принцип обучения - последовательность всех компонентов в структуре, обучение «от простого к сложному» (выполнение упражнений по тренировке грамматических и лексических навыков, затем заданий по применению данной лексики). Этапы урока были соединены вербальными связками с целью плавного перехода от одного этапа к другому, от одного задания к другому.

Для высокой активности и вовлеченности каждого учащегося работу была использована вербальная похвала (good, ехсеllеnt, very well, you are right), а также индивидуальный подход к каждому ученику, своевременное исправление ошибок, их разъяснение и коррекция (учителем и самим учеником, помощь одноклассников), а также были поставлены оценки в конце урока, что послужило мотивацией к дальнейшему изучению языка и интереса к предмету.

Языковой материал урока был содержателен и познавателен, соответствовал уровню развития знаний, умений и навыков учащихся 5 класса.

Использовался также принцип прочности – неоднократное повторение материала и отдельных речевых образцов в течение всего урока. В ходе урока был реализован и принцип воспитывающего обучения, целью которого было развитие способности осуществлять продуктивные и речевые действия, развитие внимания, логического мышления, памяти.

Обстановка психологического комфорта способствовали выполнению намеченных целей урока.

В конце урока была дана оценка проделанной работе, дана похвала высокой активности учащихся на уроке. Был подведен итог урока - вывод о проделанной работе - что нового, познавательного ученики узнали на уроке. За хорошую работу на уроке и активность были поставлены оценки, что играет большую роль в развитии мотивации дальнейшего изучения языка.

В конце урока были подведены итоги, объявлены оценки и домашнее задание.

Можно считать, что обучающая цель урока была достигнута полностью - это показали результаты тестовой работы в конце урока.

 

 


View the news on the website of institutionBack to the news list

Comments


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь
The last discussions | all discussions

День Знаний

1 СЕНТЯБРЯ- ДЕНЬ ЗНАНИЙ!
09.10.2016
1

Что полезно есть на завтрак ???

Полезный завтрак
11.07.2016
3

Каким видом спорта Вы заниматесь?

за здоровую нацию
11.07.2016
0
Partners