Меню KDT
ru kz en
News | all news

My school in Future – Менің болашақ мектебім

20.03

Сабақтың матрицасы

 

9 «ә» сыныпта информатика және ағылшын тілі пәндерінен ашық кіріктірілген сабақ

Мерзімі

1.02.2017

Мұғалімдер

Шуахбаев Д.Т –информатика пәні мұғалімі

Шуахбаева З.К – ағылшын тілі пәні мұғалімі

 

өтілген орны

«Чехов орта мектебі» КММ

Тақырыбы

My school in Future – Менің болашақ мектебім

Мақсаты

 Оқушылардың барлығы Paint графикалық редакторы арқылы модельдеу жасай алады;

Оқушылардың көбі жасалынған модельдеуді ана тілінде қорғай алады;

Оқушылардың кейбіреулері жасалынған модельдеуді ағылшын тілінде қорғай алады.

Күтілетін нәтиже

Сабақтың соңында оқушылар өз компьютерлерінде жасаған модельдеу проектін ағылшын тілінде қорғай алады.

Сабақтың барысы

Уақыты

Сабақ бөлігі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс әрекеті

1 мин

Амандасу

Информатика пәні мұғалімі оқушылармен ағылшын тілінде амандасады:

Good afternoon!
Good afternoon, Good afternoon,
Good afternoon to you!
 Good afternoon, Good afternoon,
I am glad to see you!

Оқушылар амандасады. Өз орындарына отырады.

2 мин

Психологиялық бейімдеу

Информатика пәні мұғалімі оқушыларға Ұлыбританиядан келген қонақпен таныстырады.

Ағылшын тілі пәні мұғалімі өзін таныстырады. Оқушылармен ағылшын тілінде сөйлеседі.

Оқушылар өз елі Қазақстан туралы алыстан келген қонаққа ақпарат береді.

3 мин

Үй тапсырмасын тексеру – «Аквариум» тәсілі арқылы

    Gerund тақырыбы - ереже

    Paint графикалық редакторы

Ағылшын тілі пәні мұғалімі кез келген 3 оқушыны ортаға шақырып, аквариум құрауды сұрайды. Бұл жерде оқушылар үйге берілген тапсырманы талқылайды.

Тандалып алынған оқушылар үйге берілген тапсырманы талқылайды. Қалған оқушылар оларды мұқият тындайды. Талқылау аяқталған соң, егер қателіктер болса, тыңдаған оқушылар өз ескертпелерін жасайды.

5 мин

Өткен тақырыпты бекіту – тест жасайды

1. Герундиймен сөйлемді табыңыз:

а) Where are you going?

b) You should stop working.

c) His friend was talking to him.

2. ``Have`` етістігінен герундий жасаңыз:

а) to have

b) Having

c) To be having

3. Предлогтың дұрыс нұсқасын көрсетіңіз: I`m looking forward … meeting you.

a) At

b) For

c) To

4. Герундийді қолданыңыз: I enjoy … to music.

a)    To listening

b)    Listening

c)     Listen

5.. Paint графикалық редакторы құрал-саймандары неше?

А) 16

В) 20

С) 15

6. Paint графикалық редакторын іске қос

А) пуск-стандартные- Paint

В) пуск-все программы-стандартные- Paint

С) пуск-Microsoft Office-Paint

7. Белгілеудің неше түрі бар?

А) 3

В) 2

С) 4

8. Сақтаудың дұрыс әдісін көрсет

А) файл-сохранить как-сохранить

В) правка-сохранить

С) сохранить батырмасын басу

 

 

 

Информатика пәні мұғалімі оқушыларға информатика және ағылшын тілінен өтілген тақырыпты бекітуге арналған тест жасауды ұсынады.

 

 

 

Тест кілттерін береді.

 

1-b

2-b

3-c

4-b

5-a

6-b

7-b

8-a

 

Мұғалім кез келген бір оқушыны таңдап, сол оқушыға тест нәтижелерін диаграмма арқылы жасап беруін ұсынады.

Оқушылар тест жасайды.

 

 

 

 

 

 

Тест жасап болған соң, дұрыс жауаптар кілттерімен бір-бірінің тест жұмыстарын тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кез келген бір оқушы тест нәтижелерін диаграмма арқылы жасап береді, экраннан проекциялайды.

2 мин

Жұпқа бөліну – «Капитан» ойыны арқылы

Описание упражнения: Ведущий говорит, что все находятся на корабле. Когда ведущий называет определённые слова, играющие должны выполнять соответствующие движения: Капитан: все слушатели хаотично ходят с рукой, приставленной к воображаемой фуражке. Юнга – в паре, взявшись за руки, имитируют движения со шваброй. Спасательный круг – двое берутся за руки, взяв в кольцо третьего. Обед – собираются в кружок вчетвером и делают движения, как будто едят суп. Шлюпка – впятером становятся друг за дружкой, держась за впереди стоящего.

 

Ағылшын тілі пәні мұғалімі қалған оқушыларды ортаға шығарып, олармен ойын ойнайды, жұпқа бөледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім оқушыларды жұптарымен жаңа жұмыс орындарына отырғызады.

 

Кез келген бір оқушы тест нәтижелерін диаграмма арқылы жасап береді, экраннан проекциялап жатқанда, оқушылар ойын ойнайды.

 

 

 

Ойын нәтижесі бойынша оқушылар жұптарға бөлінеді, ал жұпсыз қалып қойған оқушы диаграмма жасаған оқушымен жұп құрады.

 

 

 

Жұптар жаңа орындарына отырады. 

2 мин

Жаңа сабаққа кіріспе

«Миға шабуыл» тәсілі арқылы кластер жасау

Ағылшын тілі пәні мұғалімі оқушыларға жаңа сабаққа кіріспе ретінде өз білетін ақпараттарын кластер арқылы көрсетуін ұсынады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар кластер жасайды.

13 мин

-         Жаңа сабақ – мәтінмен жұмыс

-         мәтінді тыңдау

-         Мәтінді қазақ тіліне аудару – «Қытай доминосы» тәсілі арқылы

-         Мәтін бойынша жаттығулар орындау:

1.     Find the key words

2.     Find the main idea of the text

3.     Name the topic

 

Мұғалім оқушыларға  арнайы парақта мәтін ұсынады.

I would like to have my ideal school in the centre of the city, but near a big park so that students could go there after lunch to relax. There would also be a coffee bar where we could get together during breaks. My school would also have computers in all classrooms. Another thing would be a music studio where we could play and record music.

Students would study all the usual subjects such as Math, Science and foreign languages. However there would be some new optional subjects, for example, driving lessons, cookery, or self-defence. In addition, all students would have some free lessons in order to do private study or homework.

It is certainly a place I would like to go to!

 

-         Мәтінді қазақ тіліне аудару – «Қытай доминосы» тәсілі арқылы мұғалім оқушыларға өзі мәтінді қазақ тіліне аударады, аудару кезінде әдейі қателер жасайды.

 

Мұғалім оқушыларға негізгі идеяны таңдап алуды ұсынады, таңдап алған соң тәтті ұйқыға кетуді бұйырады. Кім «А» нұсқасын таңдады, оянамыз!

 

          Кім «Б» нұсқасын таңдады, оянамыз!

 

Кім «С» нұсқасын таңдады, оянамыз!

 

Task 2 – Find the main idea – негізгі идеяны табу

А) To show the ideal school of the speaking person

В) To point that he likes Geography

С) To point that he lives not far from the school

Мұғалім оқушыларға мәтінге тақырып таңдап алуды ұсынады, таңдап алған соң бір линияға тұруды айтады.

Кім «А» нұсқасын таңдады, 1 қадам алға басамыз.

Кім «Б» нұсқасын таңдады, 2 қадам алға басамыз.

Кім «С» нұсқасын таңдады, өз орындарында тұрады.

Task 3 – Name the topic – Мәтінге ат қой

А) My ideal day

В) My ideal school

С) I like English

 

 

 

 Оқушылар мәтінді тыңдайды.

 

 

Оқушылар мәтінді бір бірден кезекпен оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің қателіктерін тауып, түзету.

 

 

 

Тірек сөздерді табады, оларды бір бірден оқып шығады.

 

Мәтіннің негізгі идеясын табады.

«А» нұсқасын таңдағандар, оянады!

«Б» нұсқасын таңдағандар, оянады!

«С» нұсқасын таңдағандар, оянады!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тақырып таңдап алады.

 

 

 

Кім «А» нұсқасын таңдады, 1 қадам алға басады.

Кім «Б» нұсқасын таңдады, 2 қадам алға басады.

Кім «С» нұсқасын таңдады, өз орындарында тұрады.

 

12 мин

Paint графикалық редакторы арқылы модельдеу жасау

Видеоролик көрсету

Информатика пәні мұғалімі оқушыларға видеоролик көрсетеді.

«Школа моего будущего» - ресурс

 

Осы видеоға қарап өз армандарындағы болашақ мектеп проекциясын жасауды ұсынады.

Видеоролик көреді.

 

 

 

Оқушылар жұптармен компьютерде болашақ мектеп проекциясын жасайды.

2 мин

Сергіту сәті – «Қарны аш айдаһар»

Эту веселую подвижную разминку можно проводить после обеда или после теоретического блока, когда группа устала от долгого сидения на одном месте.

Все участники встают друг за другом и кладут руки на плечи впереди стоящего человека. Тренер просит представить, что сейчас вся группа превратится в большого голодного дракона, настолько голодного, что он будет охотиться за собственным хвостом. Участник, находящийся в самом начале, — это голова дракона; участник, замыкающий цепочку, — хвост дракона.

По команде ведущего «голова» дракона должна попытаться поймать «хвост», а задача «хвоста» — убежать от нее. Игроки должны достаточно крепко держать друг друга за плечи, так, чтобы при движении дракон не рассыпался. Если «голове» удается схватить хвост, то пойманный участник становится «головой», а тот, кто стоял перед ним, — новым «хвостом». Возможен и другой вариант: участник-хвост, когда его ловит «го-лова», выбывает из игры. В этом случае дракон по ходу игры становится все меньше и меньше, и соответственно, участникам, играющим роль хвоста, все труднее убежать от «головы».

 

Информатика пәні мұғалімі оқушылардың прекциялау жұмыстарын бас экранға шығарып жатқан кезде, ағылшын тілі пәні мұғалімі оқушылармен сергіту сәтін өткізеді.

Ойын ойнайды.

3 мин

Сабақты бекіту - өз проекцияларын қорғау

Мұғалімдер әр жұпты ортаға шығарып, өз прекцияларын қорғауға шақырады.

Оқушылар берілген тілде қорғайды.

 

О1- ағылшын тілінде

О2 – орыс тілінде

 

О1- ағылшын тілінде

О2- қазақ тілінде

 

О1-қазақ тілінде

О2-орыс тілінде

1 мин

Үйге тапсырма беру

“Менің сүйікті мектебім: кеше, бүгін, ертең” тақырыбына шығармашылық тапсырма (сурет салу/ слайд жасау/ шығарма жазу/ өлең жазу т.б.)

 

Мұғалім үйге тапсырма береді.

 

1 мин

Рефлексия – «Саусақпен көрсет»

«ПОКАЖИ ПАЛЬЦЕМ»

Участники группы сидят в кругу. Им предлагается поднять вверх руку (пальцы сжаты в кулак, указательный палец вытянут). Тренер называет какое-то качество и просит участников группы указать пальцем на того, кому, по их мнению, данное качество сегодня было свойственно в наибольшей мере. Например: «Кто был самым активным сегодня? Кто добился самого большого прогресса? Кто сегодня удивил?»

После того как участники группы определились с выбором, тренеру стоит сделать паузу, чтобы они могли рассмотреть, кто на кого указал. Затем все снова поднимают правые руки вверх и тренер называет следующее свойство.

Тренеру нужно основательно продумать смысл вопросов: грамотно сформулированные, они могут предоставить участникам группы необходимую об-ратную связь. Это упражнение имеет и социомет-рический потенциал; использовать эту возможность или, наоборот, минимизировать ее риск также можно посредством смыслового контроля вопросов.

Ведущий говорит, что все находятся на корабле. Когда ведущий называет определённые слова, играющие должны выполнять соответствующие движения: Капитан: все слушатели хаотично ходят с рукой, приставленной к воображаемой фуражке. Юнга – в паре, взявшись за руки, имитируют движения со шваброй. Спасательный круг – двое берутся за руки, взяв в кольцо третьего. Обед – собираются в кружок вчетвером и делают движения, как будто едят суп. Шлюпка – впятером становятся друг за дружкой, держась за впереди стоящего.

 

Информатика пәні мұғалімі оқушыларды ортаға шығарады.

 

 

-Сіздің ойыңызша, бүгін сабақта кім жақсы жұмыс атқарды.

- Сіздің ойыңызша, Бүгін сабақта кім бізді таңқалдырды?

-Сіздің ойыңызша, бүгін сабақта кім «5» деген бағаға жауап берді?

-  Сіздің ойыңызша, бүгін сабақта кім «4» деген бағаға жауап берді?

-Сіздің ойыңызша, бүгін сабақта кім «3» деген бағаға жауап берді?

 

 

 

 

Оқушылар таңдаған оқушыларын саусақпен көрсетеді.

 

Сабақты аяқтау

Good bye children!

Good bye teacher!

           

 

 


View the news on the website of institutionBack to the news list

Comments


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь
The last discussions | all discussions

День Знаний

1 СЕНТЯБРЯ- ДЕНЬ ЗНАНИЙ!
09.10.2016
1

Что полезно есть на завтрак ???

Полезный завтрак
11.07.2016
3

Каким видом спорта Вы заниматесь?

за здоровую нацию
11.07.2016
0
Partners